03 mars, 2014

Punkter

Viktiga punkter för att jag ska konfrontera dig(om saker i allmänhet):

  1. Vinner jag på det?
  2. Vinner du på det?
  3. Tror jag att du kan ta åt dig av vad jag äger utan att flippa ur?
  4. Kommer våran vänskap hålla?
  5. Bryr jag mig tillräckligt för att lägga energi på att reda ut problemet i fråga?
Och så kan vi lägga till att om du konfronterar mig utan att ha tänkt över dig själv först så gäller även:
  • Har du gjort lika dant mot mig?
Så, ville bara förklara... Så grattis till er alla som jag konfronterar! Det betyder att ni är viktiga för mig, att jag tror på er och att ni är vänner jag verkligen inte vill förlora. Att jag gör felbedömningar, jag kör på de gamla hederliga och skyller att jag är mänsklig på ;)
    Puss kram och god natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar