23 mars, 2014

Tråkigt

Är hundlös den här helgen.. Min kära kompis Madde ville passa äcklet och han älskar ju både henne och hennes 3 katter så kunde inte riktigt säga nej då jag vet att han har de jätte bra hos henne och blir rejält bortskämd ;) Men de är så tomt hemma utan mitt lilla äckel, håller på å gå i taket av tristess.. ska hämta hem honom snart iaf..
    Och för er som tycker de e konstigt att jag kallar min hund för äckel så kan jag försäkra er om att han verkligen är äcklig och att äckel sägs med otroligt mycket kärlek i rösten. Bara FYI..
    Jag hade tänkt att vi skulle hinna med å göra något nu när vi ändå e hundlösa men B tyckte att han skulle tatuera sig ist så han lämnade mig ensam och strandad i lägenheten igår,kan tillägga att jag är mindre glad på honom över de men men...

Han blev av någon anledning jätte ljus på den övre bilden vilket e jätte skumt då den e tagen ute när de va mörkt med mobilen... jaja.. så kan det bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar