29 september, 2013

Slug vovve

De e lite roligt det där med Aros och att kissa inne för han kan ena sekunden hålla sig från att kissa i flera timmar och andra gånger tar det bara några sekunder innan han måste kissa igen, vist valpar tänker inte och dom kan inte kontrollera sin blåsa så bra men ändå. I morse när han fick för sig att de va okej att kissa i sin säng(det hade då gått en timme sedan vi va ute och han kan hålla sig i fyra timmar, de har han bevisat flera gånger om) så sa jag "Nej" och han tittade på mig och la sig ner igen :)
    Haha; Han tittade på mig, hukade sig igen, jag sa "Nej" och han la sig igen för att sedan somna och sova i två timmar till :P Kände mig lite elak som sa att han inte fick kissa men han förstod vad jag menade och han gjorde mig sååå stolt för jag tror han insåg att man väntar på att gå ut och kissa och man kissar inte i sin säng :)
   Han är absolut gulligast när han sover men så är de väl med alla små? :P Jag är sjukt glad över att Kelly fick mig att inse att de va rätt tid och rätt valp att skaffa, jag ska ju alltid sätta krokben för mig själv och då behöver jag någon som tar tag i mig innan jag ramlar(om man kan säga så :P)..
De e lite roligt att Aros inte kissar inne på natten när jag sover bredvid honom men han gör de när B sover där :P HAHA lite skadeglädje är de allt men han är bra med Aros också. Aros blir suuuper glad varje gång B kommer hem från jobbet, ibland så glad att han kissar på sig(de e lite gulligt på ett äckligt vis)..
    Nej, nog om att kissa på sig inne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar