05 september, 2013

"Jag ska inte köpa något"

Det är en fras jag MÅSTE sluta använda.. Helt ärligt, för varje gång(okej 90%av gångerna) som jag använder mig av just "Jag ska inte köpa något" så slutar de med att mina sparpengar ryker... Idag blev det införskaffande av en korsett från Viola Lahger som har super fina och bekväma korsetter, bara plus att dom hade rea idag.
    Sörjer dock fortfarande min svarta korsett som är borta, den är ju min favorit och kommer nog alltid att vara det.. dock är den liiiite uttöjd då den praktiskt taget går omlott längst ner nu för tiden men i like it any way.
Nej, nu måste jag sluta upp med mitt slöa sitta-framför-datorn-beteende för jag ska göra något jag inte gjort på länge. kl 21.00 ska jag nämligen möta min gamla vapendragare Paloma på Sats i väsby, jag behöver sällskap för att komma igång och vi kan ju också hoppas på att min kropp låter mig vara frisk efter det här.. Börjar ju bli riktigt frustrerande att bli sjuk VARJE gång man planerar att gå till gymmet eller bara börja vara aktivare.
    Så, idag ska jag ta de lugnt på gymmet med lite för lätta vikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar