24 september, 2013

Liten

Just nu sover valpen och i natt va han såååååå duktig, första natten utan en olycka :)! Han har haft lite problem med att anpassa sig till livet i lägenhet och att inte få kissa inne/kissa när han vill men i natt va han både tyst, trött och höll sig ifrån att kissa inne :)
    Jag saknar dock att sova i sängen bredvid B men å andrasidan så känns de dum att göra de då jag måste ut med Aros var 3½ timme och de känns fel att väcka honom när han måste upp och jobba.. Meen jag räknar med att Aros snart klarar av att hålla sig så pass att han bara behöver gå upp en gång/natt, just nu så kan han knappt hålla sig i 3och½ timme men de går framåt för i förrgår så kunde han knappt hålla sig i 3timmar :)
Ibland känns det som att jag har tagit mig vatten över huvudet men de e bara för att jag inte känner mig frisk till 100%, har haft svårt att äta sedan i torsdags och sovit bra har jag inte gjort på flera veckor så de kanske hänger ihop men jag får vänta till nästa vecka när B jobbar kväll med att ta mig till doktorn och kolla upp varför jag inte kan äta :(
    Allt jag har lyckats få i mig de senaste tre dagarna utan att må piss och utan att de känns som att magen ska explodera är kokta ägg, det känns inte som att man kan klara sig allt för länge på bara kokta ägg..
    Jaja, nu längtar jag till att liten är lite större så att man kan hitta på saker med honom.. Ska anmäla oss till en valpkurs, funderar på att gå samma som mamma tog/tar med Tassa men får se hur de går iom att B jobbar sent varannan vecka.. jaja, de blir som de blir och de blir säkert bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar