06 september, 2013

Nöjd

Gick bättre än förväntat på gymmet, dock har jag liiite svårt med det här att ta det lugnt när jag tränar, även om de skulle behövas, så vi får se om kroppen min vill samarbeta med mig och stanna frisk *hoppas hoppas*.
    Hästens sår ser helt okej ut och de blir mindre och mindre.. Ska införskaffa lite med bandage för nu e de slut, fick tejpa med kirurgtejp för att vara säker på att de som sitter på nu ska stanna där.. Har ännu ingen bild på korsetten men har massa bilder jag skulle behöva fixa, får ta de i morgon eller något för B ska åka iväg och jag är så fullbokad den här helgen att de e sjukt. Vem vill sitta inne och tråka själv när pojkvännen inte är hemma :P Känns som att man är riktigt fattig på vänner om man väjer att sitta inne ensam bara för att pojkvännen vill leka med kompisar..
    Blääh vad jag e trött, nu ska jag in i duschen och sedan å ska jag nanna kudden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar