03 september, 2013

Demonisvalpis aka DynamitHarry

Nu är de så att mor min har klippt valpisen och går numera under namnet Dynamitharry.. hon ser super rolig ut och jag dog lite när jag såg henne igår för hon ser ut som ett lamm! De är super roligt, spec eftersom att jag har så pissigt dålig humor så blir det här super skoj.
Titta på de muppigt söta tofsarna hon har på huvudet! haha fula lilla sötis valpis.. Hon är så knäpp! Och av någon bisarr anledning så tycker hon om mig och ska ligga vid mina fötter när jag sitter i soffan osv, knas hund! Dock tror jag att de beror på att hon inte träffar mig så jätte ofta :)
Dåliga mobil bilder I know men lite skoj e de att se henne tugga sönder de gosedjur man älskade som liten :) Nu får draken nog se sig som besegrad! ;) Dock har den ju klarat av att Sara och jag har slitit i den och tjafsat om vem som ska ha den så den klarar nog en liten DemonisValpis/DynamitHarry utan problem ;)
Mehehehe, jag har super skoj och delar av de kan bero på kaffet men också på att den där hunden är helt galen så de e svårt att inte skratta åt henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar