04 september, 2013

Min

Tjoho! Nu har min vinkyl anlänt och jag är jääätte nöjd med den! De va väl spenderade pengar(hoppas jag) ;) Nu kan jag ha kall dricka(för man kan ju förvara annat än bara vin i den) och ändå ha platts för mat, oj oj där lät jag inte alls som ett litet svullo :P
 Pappa trodde att den skulle få plats i bakluckan på A4an och de hade den kanske fått om man hade lagt den ner meeen jag är inte så jätte förtjust i att lägga kylar ner(dom mår ju inte så bra av de) och jag vet inte säkert om denna är så jätte annorlunda från en vanlig kyl? Hur som så va de bra att B fick låna en bil från jobbet, och för allas info så klagar han alltid över att behöva vara med på mina bilder men de e lite skoj tycker jag så han får stå ut! :)
Kan säga att B är ganska så jätte lång(någon stans över 190cm, jag e dålig flickvän som inte vet hur lång min boifriend är) så kylen är större än vad den ser ut att vara på bilden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar