12 mars, 2012

Wannabe Timothy Archibald

Har som uppgift på Foto B kusen att inspireras av en fotograf och för mig blev det Timothy Archibald och hans bok "Echolilia".
Min modell fick bli den alltid lika vackra Jasmine och här är ressultatet:



Nu bör jag jobba men har av någon anledning ingen koncentration alls idag, jobbigt då den här uppgiften ska vara klar nästa vecka men jag får jobba hemma...
I alla fall, nu hoppas jag verkligen på att det är fint väder torsdag och fredag för då SKA jag fota i stallet!

Och ikväll blir det först övningskörning och sedan Riskettan.. Lång kurs och jag hoppas verkligen på att jag kan sitta där och hålla koncentrationen, får köpa en RedBull eller något för att lyckas med detta..

För övrigt är jag duktig på att glömma min mobil laddare så det är tur att vi har en snäll rektor som låter mig låna hans laddare, annars skulle jag avlida på vägen hem från körskolan.. Jag klarar mig inte utan musik på bussar och tåg; Kan vara för att jag inte gillar att vara runt människor jag inte känner, det fungerar dock om jag har någon jag känner med mig.. Jag är bra konstig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar