24 mars, 2012

God morgon

Nu har jag faktiskt börjat med något som har varit otroligt skönt: Jag går och lägger mig innan kl.00.00 vilket låter tidigt men det är otroligt skönt att vakna och inte vara jätte trött.
Börjar känna av att jag e sjuk nu: orkar inte med allt som behöver göras och skolan blir otroligt lidande av det här. Jag har två IG och två IG varningar på grund av att jag varit sjuk så mycket och där med inte hunnit med eller kunnat göra de prov vi sak ha gjort. Det är jätte roligt, eller vänta det var just de som de inte va.
Kommer förmodligen ha en till IG varning nu för igår kväll hade vi en inlämningsuppgift men har varit så slut efter skolan att jag inte har haft orken till att kunna koncentrera mig på vad det är jag ska göra. Måste prata med min läkare och be henne skriva ett intyg på att jag e sjuk så att inte CSN drar in mitt studiebidrag, det skulle förstöra hela mitt humör..
Jag skulle verkligen behöva vara hemma och vila så att jag kan bli frisk, vist skulle jag få spunk på att sitta inne en längre tid men om man vill bli frisk så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar