11 mars, 2012

Övningskörning

Jag känner faktiskt att det börjar gå bra nu, bättre än förrut. Nu har jag även kört med mormor som håller med om att jag kör bra trotts att hennes bil e helt skum..
Den e jätte konstig men jag har bestämt mig för att köra den mkt nu så att jag lär mig hur den fungerar. Det är verkligen jobbigt att köra nya bilar innan man har klurat ut hur just dom fungerar...
Tycker om också att man kan hitta personligheter i bilar, det är lite roligt att ge bilar kön och namn av någon anledning.. Vet inte varför men...
Jaja
Nu är jag duktg och kokar potatis till middagen...

Och jag hade även tänkt bjuda på en liten video som en tjej i min klass har nåpat ihop om våran resa i berlin.. Underbara tid måste bara säga att jag saknar det något enormt och jag har redan lite separations ångest inför våran student i sommar.. Jag kommer att gråta floder.. Uch vad jobbigt det kommer bli att sluta skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar