06 mars, 2012

Stressig vecka

Detta kommer som rubriken lyder att bli en stressig vecka med massor att göra, längtar redan till helgen och lovet är ju precis över.. Fast helgen blir inte mycket lugnare än resten av veckan... Så, är uppbokad varje dag den här veckan och har jag tur kan jag ta det lugnt på lördag..

På tal om saker att göra så måste jag ta mig i kragen och börja köra med bil hemma om jag vill ha körkortet snart.. Det är djvligt roligt att köra det är det men det är ingen som VILL köra med mig för utom min körskole lärare som tycker att jag kör bra.. Det är jätte jobbigt att behöva tjata för att något ska hända..
Nej.. Nu ska jag sova så att jag orkar köra i morgon, känner mig dock inte frisk så får ta och höra av mig till min läkare och se om dom har en tid nästa tisdag(eftersom att jag är fullt bokad fram tills då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar