20 mars, 2012

Stress och förvirring

Nu börjar jag känna av att skolan snart e slut och jag har massor att ta igen, saker jag missat för att jag varit sjuk så mkt som jag har varit.
Fick för övrigt veta att jag hade körtel feber någon gång innan/i början av februari -11 utan att märka det; kan ju förklara varför jag har haft dåligt immunförsvar det senaste året. Kom även överens med min läkare att hon skulle skicka en till remiss till ÖNH så att jag får fixa en tid när jag kan ta bort mina halsmandlar(vänta er massor med "de e synd om mig" inlägg under den tiden), dock vet jag inte när det blir för jag har inte tid.
Känner även att jag behöver träna med har inte tiden till det känner jag då jag behöver plugga men någon timma/dag kanske man behöver ta lite tid för sig själv och "koppla bort" hjärnan, återfå lite koncentration så att det går att plugga för just nu sitter jag bara här och läser genom det jag hargjort utan att veta hur jag ska fortsätta.
Något tipps på hur man kan hålla sig koncentrerad? Det brukar fungera om jag har druckit energidryck men jag känner inte för det - mår inte särskilt bra av det i övrigt.

Sedan behöver jag träna med ingen verkar ha tid för att träna med mig eller så tycker dom att det e pinsamt för att jag inte kan lyfta tyngre vikter nu när alla mina muskler är borta. Det gör för övrigt ont om jag lägger på för mycket: Börjar knaka => Obekvämt i början => Gör ont som satan => Kan inte röra mig dagen efter för att leden, inte muskeln, gör ont.
Så får träna själv även om det inte lockar mig alls men vad gör man inte.
Vem vet, kanske byter gym till ett som e mindre så att jag slipper alla människor... Låter mycket bättre för värst är ju när man e ensam och det är massor med människor som man inte känner. Jag har jätte jobbigt med nya människor och sådana som jag inte känner..

2 kommentarer:

  1. Köp ett löp band och ställ på kontoret :D Då kan du träna och plugga samtidigt :D

    SvaraRadera
  2. Har lite samma problem, vill inte träna själv men ingen som vill träna med mig, för långt för mig att ta mig till Väsby :/ <3 gillar Saras förslag med ;)

    SvaraRadera