16 mars, 2012

Två stall idag

jaa, idag har jag hunnit med massor. Jag har varit i skolan och så var jag hos freyja och efter det var jag hos Arwen och sedan var jag på Ikea.
Freyja ser ut som en liten igelkott och man skulle ju kunna tro att det är charmigt men nja så jag skördade lite päls med vattenskrapan både innan och efter vi hade varit ute och klättrat. Vi va ute i 20-30min och skrittade bara men ändå var ponnyn svettig, hon såg verligen ut att tycka om när jag hjälpte henne att bli av med lite av den pälsen som hon släpper.
Hadeför övrigt tänkt att jag skulle fota igår för det var fint väder på morgonen men när jag åkte hem från skolan var det inte alls lika roligt väder och samma väder idag som när jag va i stallet igår. Tråkigt med grå himmel...

Och nu har jag äntligen fått min spegel, måste bara städa så att pappa kan sätta upp den åt mig. Sedan kommer även jag att ha en fungerande spegel nere hos mig. Lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar