02 januari, 2012

Trasig penna

Jaha, hur ska jag göra nu då? Pennan gick sönder och det är inte riktigt så att jag behöver den, jag har flera och jag var inte heller särskilt förtjust i den men ändå.. Den gick sönder.. Det är inte roligt.. Nu vet jag inte vad som e felet med pennan men det hade varit mycket lättare om jag hade haft en ficklampa, fråga mig inte varför det hade bara varit det.. Jag brukar ha massa konstiga saker i väskan så som Tumstockar, ficklampr och så vidare.. Jag gillar att ha konstiga saker i väskan, man vet aldrig när man kan behöva det..
jaja, nu får jag väl helt enkelt klara mig utan alla dessa konstiga saker(ska dock löägga ner dem igen när jag kommer hem för vem vet när jag behöver dem...)

För övrigt så sitter jag och spekulerar över vad det är för pällsboll på min mössa.. Hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar