09 januari, 2012

Roliga dagar

Då har man börjat med en extremt onödig vana och det är att vakna av mardrömmar minst 4 gånnger/natt.. Det mest underhållande är att drömmarna blir bara värre och värre.. varför gör man så mot sg själv?! Det är ju sjukt onödigt och man sover inte bra heller.. Uch.. Det värsta är ju att ens undermedvetna verkligen kan tortera en genom att rota fram det som får en att må som sämst och slänga det i ansiktet på en.... Jag kommer att bli galen av dessa drömmar.. Uch..
Nej, jag har iaf gjort något nyttigt idag och det är att jag har tvättat :D Känner mig jätte stor som gör det, blev dock lite sur på mamma när jag såg hur dålig hon är på att rensa filtret på torktumlaren.. Jag vet att någon gång innan jul så städadejag den där tumlaren ren från allt smått dam som har samlats på den och nu ser det värre ut än innan jag fixade det.. -.-'

Freyja <3
För övrigt har jag märkt att jag inte kan vara utan hästar längre.. Jag mår helt enkelt inte bra av det så nu ska jag fixa körkortet så jag kan börja med det som jag älskar att göra igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar