16 januari, 2012

Good Morgon :D

Fick för mig att jag inte skulle sova inatt.. Dels för att jag har sovit för mycket den senaste veckan, jag har även vänt på dygnet och jag har även haft ett väldigt intressant samtal med min vän Kelly nu under natten.. Fråga mig inte om vad dock för det kan jag inte komma ihåg.. Men jaa..
Jag funderade på om jag skulle gå och lägga mig förrut för att se om man skulle kunna sova, lite svårt att sova när man inte är trött, men när jag då tittade på klockan så kände jag att det är ingen idé att gå och lägga sig när det är 1,5h kvar tills man ska upp :)
Funderar för övigt på om jag ska gå upp nu, ska hoppa in i duschen och kanske bara kanske kan man hinna med att äta frukost innan man åker till skolan... Det skulle vara trevligt med frukost..

Idag ska jag undvika att sitta ner på tåget, har en kännsla av att jag kommer att somna då(även om jag inte alls är trött nu så kommer jag att bli det under dagen).

Mina to do saker i morgon:
  • Ta sig till skolan
  • Ringa körskolan och boka en körlektion(eller flera)
  • Fixa i köket innan päronen kommer hem
  • Försöka städa rummet(i hopp om att inte somna innan middagen)
  • Sova tidigt
Såå.. Jag tror att jag i alla fall ska klara av två av dom(de översta då) haha xD
Och jag hoppas på att doktorn ringer i veckan och säger vad det är som e fel på mig, dom kommer dock inte ringa om jag e frisk vilket jag vet att jag inte är men om man ser det från den ljusa sidan så kan jag gå och träna om dom inte ringer den här veckan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar