02 januari, 2012

2012

Det känns lite konstigt att skriva 2012 men å andra sidan tycker jag alltid att det känns konstigt efter nyår och det ändras.. samma sak var det när man bytte namn på klassen frå ex; 3a till4a... Jag har altid haft problem med det och tycker att det känns jätte skumt att ändra så jag är rätt så glad över att klassen jag går i nu inte ändrar namn även om vi går från åk1 till åk3.. Vi kommer alltid att vara klassen som började årv 2009och av den anledningen så kommer klassen alltid att heta 09B.. Jätte skönt måste jag säga.. Det tycker i alla fall jag som för övrigt inte alls är mycket för förändringar.

Men vad har man för förväntningar på 2012? Jaa.. Det är många som kör med nyårslöften och sådant, jag har också gjort det en gång i tiden men tar en paus med det detta år då jag faktiskt inte kan lova att bli frisk och de e allt jag vill just nu ;)
Ska till doktorn på Onsdag och hoppas verkligen dom hittar vad felet är, vilket dom inte har gjort tidigare utan bara gett mig vad dom tror kan hjälpa, för jag börjar bli väldigt trött på att inte vara frisk..

En sak jag är glad över är att jag börjar året med att jobba och jag har inga problem alls med tidiga tiden, jag har mer problem med ex 07.30 tider än 06.30 tider, jag tycker faktiskt att det är rätt så skönt och man är inte trött annat än precis när man vaknar och kanske 30min efter det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar