19 januari, 2012

Sängen

Jag gillar min säng.. spec nu efter att jag har varit på gymmet, fy vad skönt det va.
Jag har märkt att jag blir på jätte dåligt humör och till och med deppig om jag inte får träna, är det bara jag som inte tycker att det låter helt stört? Jag gillar att träna, man mår så bra av det så jag kan inte förstå varför folk inte gillar att gymma och folk som inte provat borde det för dom missar något. Vist gym är inte för alla men jag tycker att alla borde ge det en chans.
Önskar bara att jag hade råd med en PT så att jag vet mer vad jag ska göra men men, det går ju att fixa själv bara man läser på lite.
Har även kommit överens med mig själv att jag ska försöka på att träna lite hemma också varje dag; Typ göra sjuk övningarna för knäna jag fick från min sjukgymnast för över ett år sedan (jag e så slarvig med sådant). Okej, varje dag är lite att tai men man kan iaf göra det var annan dag för att musklerna ska få vila lite. Jag är dock lita smått sadistisk mot mig själv för det bästa som finns är att köra lätt konditions träning när man har träningsvärk.
Anledningen till det är att träningsvärken försvinner sjukt mycket fortare om man mjukar upp musklerna så att alla slagg produkter kan försvinna ur dem. Det är iaf min mening och det fungerar så :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar