30 januari, 2012

Ett tag sedan sist

Nu har jag inte bloggat på länge men jag har inte orkat faktiskt. Men men, nu kommer det i alla fall ett inlägg..
Först vill jag bara påpeka att stolarna i skolans foto sal är extremt obekväma och jag vill ut och fota i det här fina vädret men det skulle nog inte min lärare gå med på.
Jag känner mig i alla fall väldigt duktig för jag är helt klar med de nuvarande arbetet som ska vara inne om typ 4veckor så nu får jag jobba med något annat. Skönt att ligga lite före men ändå tråkigt att alla arbeten tar så kort tid.. Okej, jag jobbar förmodligen mer på mina prjoekt än de flesta andra som går Foto B med mig  för jag fotar och redigerar bilderna på fritiden, det går annars att översätta det där direkt till "Jag har inget liv", men ändå. Det är inte som att jag sitter och redigerar eller fotar bara för sakens skull, jag skulle vara klar runt nu även om jag inte redigerat hemma.
Jag fotade faktiskt under förra veckans lektion den här gången så jag har faktiskt bara redigerar hemma och redigering tar inte längre än 10minuter för mig. Men jag antar att det går fort när man vet hur man vill ha sina bilder och inte behöver göra så mycke med bilderna.


Jaja, nu ska jag börja med nästa arbete och det är att vi ska läsa om en valfri fotograf... Någon som har ett förslag på en bra fotograf?

1 kommentar:

  1. Åh, ta han som tog dom fantastiska bilderna på island!! Vad hette han ni...??
    Tim Flach!!

    SvaraRadera