20 april, 2011

Träna?

Funderar på att dra till gymmet idag.. Vill röra på mig.. Har börjat tro att de för att jag inte har tränat på läänge som jag sover så dåligt..
Kanske blir så att man går till gymmet efter skolan nu fram till sommaren bara för att få upp kondisen och få en plattare mage. hehe
Behöver även träna.. allt xD haha
Inte för att jag tycker att jag e tjock, absolut inte men jag känner att jag vill underhålla det jag har eller förbättra.. man kan alltid se bättre ut..
Folk kanske tycker att de e en själv-hatande inställning men seriöst.. Skulle man komma någon stans utan den? Vad för motivation skulle man ha att täna om man inte kännde att man ville uppnå något.. bättre hällsa och ett friskare utseende..
Ska även införskaffa vitaminer och omega 3 grejjor så att jag får in allt de som behövs för jag vet att jag har ex vitaminbrist..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar