19 april, 2011

Mutter Mummel

Blir så suuur..
Det är ALLTID något..
Säg inte "men vi tränar" och sedan säga "nej jag kan/hinner inte" eller "nej jag orkar inte"..
nr1: Det tar inte 4 timmar att handla mat och man har inte tid man TAR sig tid.
nr2: Vem fan orkar precis innan man åker iväg?! Man orkar aldrig med gymmet innan man väl är där och har börjat.

Blir så irriterad.. Seriöst..
Säg NEJ på en gång i sådanna fall.. Eller säg förmoderligen inte för då slipper jag gå och längta hela dagen på att få tränings sälskap och sedan bara.. nehe.. De är fan de värsta jag vet.

Nu kommer jag göra så att jag skiter i att fråga folk som säger nej.. Så alla vet det.. jag kommer låta er vara.. men fråga inte om jag vill träna med er mera för även om jag har fobi för att träna ensam så föredrar jag att träna ensam än med folk som igentligen inte vill vara där.

Så..

Bara så att alla vet.. Och nej det här rör inte Camilla eftersom att hon faktiskt tränar men på annat ställe bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar