06 april, 2011

Oinspererad..

Behöver göra mitt svenska abete.. Inte mkt kvar på det så de är oki..
Sedan måste jag träna, orkar inte så jag skippar det idag.. Oj oj..
Jag behöver träna idag igentligen men jag orkar inte..
Har ont i huvudet.. Inte roligt..

Känner mig ganska oinspererad till mycket just nu.. Gah.. orkar inte...
I morgon e de skiva.. Skoj.. Eller något..
Funderar på om jag ska ta och göra svenska uppgiften och sedantitta på film eller något..
Det e många "eller något" när jag e så här sjukt opepp på allt.. Oinspererande kännsla..
Kanske tar och lagar middag idag eller något.. om jag orkar..
Men så blev det inte.. Dom ska äta Kräftsoppa.. URK!
De e bland de värsta jag vet.. kan äta typ.. Två tre skredar innan jag får kväljningar.. Och varje gång jag påminner dom om att jag inte kan äta det så säger dom att det bara är en inbillning..
Ä sååå irriterande...
Får se om jag har inspiration till att hitta på någon middag till mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar