20 april, 2011

Tjoho

Good morgon.. Det ringer inte på så mycekt såhär på morgonen så jag passar på att göra lite annat (A)
Uch vad jag hatar att jobba tidigt, kan vara för att jag aldrig lyckas sova en hel natt utan att vakna, kan det vara stress tro? Iaf, ska kolla med min läkare om jag inte kan få recept belagda sömn piller för jag vill kunna sova.. i alla fall någon gång ibland.
Nej, får ta mig igenom dagen på latte och saft.. :)
Mitt jobb har nämligen världens bästa kaffe-maskin som kan göra liye allt möjligt.. Vill också ha en sådan.. Och tro mig när jag blir rik så ska jag ha en xD
hehe
Är precis som mamma, gillar att ha för dyra saker ;) Men de e ett pluss att jag vet hur man sparar..
hehe, eller ja.. Fixar så att man inte kan röra pengarna xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar