31 oktober, 2013

PT

Jag har gått och skaffat mig en PT, en djävligt bra sådan ;) Nämligen min syrras boifriend, han är jätte rolig att träna med och helt gratis ;) haha nej men de e kul med någon som pushar en och hjälper en när man har ldåligt med motivation.. Så jag har faktiskt tränat en gång i veckan med honom i två veckors tid ;) Misade förra veckan så får väl ta mig i kragen och träna dubbelt nästa vecka eller något...
Vad jag vill ha mest av allt nu: ett fast jobb så att jag har råd att spara ihop de sparpengar jag har använt för att klara av att ha hund och leva under tiden jag har varit workless, jag klagar inte(eller jo de gör jag!) men de skulle vara najs att kunna gå till frissören och klippa håret så att man iaf ser representabel ut när man går utanför dörren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar