01 november, 2013

På äventyr

Igår va Aros och jag ute på äventyr, vi skulle besiktiga bilen och de va jätte spännande för han som besiktigade bilen hade en söt "liten" tik(som va med på jobbet). Hon(tror hon heter Tequila?) och Aros hade ganska roligt medans vi väntade på att de skulle bli dags för Polon att bli kollad på :)
    haha, fick även hans nr :P Han sa att de va så att vi kunde träffas och låta valparna(Tiken va 1,5år men nästan i samma storlek som Aros) träffas och leka, omtänksamt tycker jag :D Kul att hitta hundar som Aros kan leka med :)
Anledningen till att jag kan skriva massa är för att jag jobbar idag :D gjorde de i onsdags med, jag gillar mitt jobb mycke bättre nu när jag har fått vara lite ledig ifrån det.. jaja, nu åter till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar