01 november, 2013

Mersmak

Känner nu när Aros e lite större att de e fördjävla roligt med hund, de e till och med bättre än vad jag väntat mig och jag har gått igenom ALLT (så långt de går utan egen hund) som kan tänkas vara jobbigt osv men jag känner nu att jag har inte ens problem med att gå ut när de regnar! Tror att Aros tycker mindre om regn än mig :P
    Haha, får skaffa täcke till liten så att han slipper regnet ;) Funderar även på att skafa en "regn-overal" så att han inte blir så smuttsig de gånger han följer med till stallet :) Snart så ska jag börja med att gå med häst och hund kopplade, sedan gå med kopplad häst och lös hund och sedan tänkte jag försöka mig på med rida på häst och ha hund lös på turer :) Får se hur det går! haha
    Har druckit kaffe och de gör mig glad, kaffe är pissäckligt men jag brukar bli på super bra humör när jag har druckit kaffe så jag tror att jag måste lära mig att dricka vanligt kaffe(nu är de mer socker än kaffe).
    Helgen kommer att bli rolig och spännande, framför allt söndagen då vi ska på valpkurs!! Ska bli sååå roligt. jag är jätte speedad känner jag och suuper glad.. Och jag saknar min val SÅHÄÄÄÄR mycket, är jobbigt att jobba :P Jag slängde iväg ett mail igår till ägare av två syskon till Aros, hoppas att de svarar, och frågat om de finns intresse att låta valparna träffas och leka lite. Hoppas hoppas men ännu har jag inte fått svar :( haha jag är otålig :P

Edit: Det är nästen så att jag har lust med en hund till. dock ingen valp! haha tre månader och äldre eller vuxen hund TACK! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar