20 november, 2013

Bara för att

jag behöver klaga så tänkte jag fortsätta mitt surande över att päronen flyttade förra vintern.. Jag saknar mitt badrum och mitt sovrum. Kan ha att göra med min separationsångest? jag vet inte, jag bodde iofs inte hemma hos päronen sista tiden i gamla huset och inte början när dom flyttade till nya huset heller. Jag har egentligen ingen rätt att klaga alls nu då jag inte bor hemma hos föräldrarna längre men jag kan bara inte låta bli att sakna de gamla huset... alla minnen och ja, ALLT.. trodde inte att päronen skulle flytta vid de tillfället och inte att allt skulle gå så fort.. Tror det gick två veckor från att päronen tittade på huset till att dom skrev på papper och inte en enda gång fick vi höra något ifrån dom..
    Jag älskar min lillebror men jag vill inte höra från någon som är 9år yngre att vi ska flytta, ville... Jag är långsint och har fortfarande inte riktigt släppt det hela.. Blääh, nej nu ska jag ut med hunden och rensa huvudet lite i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar