04 november, 2013

Odrägliga valp

Ibland blir man så fundersam, han har skött sig super bra fram tills efter valpkursen igår.. Han blev helt galen och jag har fortfarande ont i fingrarna, fick inte säga ifrån när han ville hetsa i sig godisen och därigenom också bet på mina fingrar -.-' Stackars mina tummar gör ont :(
    Får träa på det där med att ta godiset snällt för han har sylvassa tänder, vist alla valpar har det men han har lite mer kraft i sitt bett än vad han fattar, haha till och med kursledaren blev lite paff för hon sa "oj, ja nej, det där går ju inte...." men jaa, får ta de när han har lugnat ner sig lite så att han inte råkar bita av mig tummen eller något ;)

Nej men han har betett sig as skummig sedan igår och vist NU 24h senare börjar han bli sitt vanliga jag igen men eftersom att vi inte fick säga till igår när dom gjorde fel(ex som att dra i kopplet) så har han fått för sig att det är okej helt plötsligt -.-' Känns ju sådär att jag hade en valp som knappt drog i kopplet och nu har jag en valp som drar i kopplet lite hela tiden :(
    BLÄÄH, känns lite som att allt mitt jobb har varit för gäves :'(

1 kommentar:

  1. Bebis perioden är ju underbar fast jobbig och krävande i bland :D

    SvaraRadera