14 oktober, 2013

Död

Mina muskler är aningens döda efter dagens träning med Alexis(syrras boifriend).. Och jag som skulle ta de lugnt :P Men men, ta de lugnt får man väl göra i graven...
    De riktigt kryper i musklerna, som om de fanns kolsyra i benen och de är sjukt obehagligt, vilket gör att jag inte vill annat än att gå och lägga mig men undrar om jag tar mig upp imorgon över huvud taget.. De va riktigt skoj att träna på ett nytt ställe(vi va på Sats i Sundbyberg) och slippa åka till väsby för att ha någon att träna med..
    Valpen fick ett grisöra att äta på och ligger nu instängd i buren. jaa, stackars valp som måste bo i bur på nätterna men han är ju inte rumsren och han klättar över kompostgallret den lilla rackaren så vi har inte riktigt något annat val.. Vill inte ha hela lägenheten nerkissad och upp tuggad när vi vaknar på mornarna..
    Men Aros klagar inte så mkt på att sitta i bur.. Han kan vakna mitt i natten och gnälla men han har alltid gjort de, han är snarare lugnare i buren än innan han sov i den..

Känner att jag börjar bli aningens rastlös av att inte ha ett jobb.. Även om de e mycket att göra med valpen så är de inte hela tiden och de är inte så mentalt krävande vilket gör att jag blir lite rastlös.. hur som, de e bara att söka och hoppas att man får något..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar