11 oktober, 2013

Hemligheter

Ibland så känner jag mig jätte elak för att jag höll hemligt om Aros, framförallt för att familjen inte fick veta något. De va ca 6 personer som viste att jag skulle hämta hem en valp. Den som först fick veta att vi skulle hämta hem Aros va Kelly eftersom att de va hon som åkte med mig ner och slog mig i bakhuvudet så att jag inte skulle fega ur på det här med valp köp och de är jag evigt tacksam över!
    Det är dock inte alla dagar som jag känner mig elak utan bara ibland, framför allt mot mamma, farmor och farfar men jag kände att det var välbehövligt för att Aros skulle bli accepterad. Det är ju trotts allt mitt beslut om jag ska skaffa valp och inte någon annans.. Vist dom kanske menar väl när dom säger att jag inte borde skaffa hund men som sagt; mitt liv och mina beslut.
Satan vad den lilla växer fort!
Ja nej, det blev ett ganska negativt inlägg de här även om de inte va meningen, jaja så kan de bli ibland.. Fint väder ute iaf, har hunnit vara ute massor med liten och klippa lite klor. Han va jätte duktig förut när de kom till att klippa klorna men nu får jag knappt ta på hans tassar -.-' och Nej jag har inte kommit åt pulpan någon gång. tror att vi fick hålla på över 30minuter nu den här gången och då va de bara en tass jag klippte - kände att de va lika bra att sluta när han låg stilla och va tyst å lugn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar