22 augusti, 2012

Dags för nya skor?

Jag behöver nya skor och har hittat ett par som jag vill ha, dock så är dom dyra och jag har inte råd med dom just nu :(
Men vem vet: jag kanske har råd med dom när jag får min lön, vi kan ju hoppas iaf...
Dock vet jag inte vilken jag vill ha isf...

Här är iaf de tre som jag vill ha
Jeffrey Campbell

Jeffrey Campbell

New Rock
De röda Jeffrey Campbell är nog mina favoriter, dock har jag inte bestämt mig för vilka jag gillar bäst än ;) Är löjligt kär i alla tre så det här kommer att bli ett svårt val känner jag... Eller så hittar jag något annat men just nu känns det som att någon av dessa är närmast att få komma hem..

1 kommentar:

  1. Oj hjälp vad snygga! Jeffrey Cambell gör verkligen magiska skor.

    Jag fick ett tips av en kompis att kolla in UGG Australia's nya Europeiska hemsida som har hur mycket fint som helst. Allt från lite grövre boots till snygga klackar eller stövlar, inte lika extrema som dina förslag men massa annat som verkligen är passande till vintern. Även snabbare och billigare med frakten. Kolla in här och dröm dig bort i min lilla skohimmel; http://www.uggaustralia.eu/

    Kram, J

    Kram, J

    SvaraRadera