18 augusti, 2012

Ny blixt

Nu har jag införskaffat mig en liten ring-blixt som man sätter längst fram på objektivet till kameran.
Ska bli roligt att se hur bra den fungerar, har dock ingen tid att leka med den nu även om jag önskar att jag hade det..

Nu är det så att jag måste städa för vi ska flytta, vi flyttar inte förrän i december men ändå, och mäklaren kommer på måndag. Nu är det så att jag tycker att det ska bli ganska skoj och de enda som inte är roligt är då att jag får ett rum som är i samma storlek som en garderob bör vara, med andra ord litet.
Det kommer att bli jätte jobbigt för jag har problem med att få platts på de tre rummen jag har nu och så kommer jag att behöva få platts på en väldigt liten yta... jaja, jag har tur att det inte är förrän i dec för jag kanske hinner spara ihop lite pengar fram tills dess och så behöver jag inte bo så länge i det lilla rummet utan jag kanske kan köpa eget ställe ist... Man får se hur det blir.

Jag känner mig iaf fett taggad på att få börja mitt liv nu när skolan är över och jag har sökt ett ex antal jobb även om jag inte väntar mig att få ett på ett tag så har jag hittat ett par roliga alternativ och ja, man får se vart man hamnar och vad man sysslar med...

Nej, när jag har tid ska jag se till att ta lite bilder med den nya bilxten så får vi se hur bra den är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar