18 augusti, 2012

The best thing in life

Jag tror för övrigt att jag kommer behöva hitta på något att göra för i vinter så vet jag inte om mina knän kommer att klara av ridning, det beror på hur kallt det är men det är alltid bra att ha en reserv-plan... hehe..
Jag får väl börja tömköra eller något :) då får både Freyja och jag något som håller benen varma. Är deras snö ute så är det väl inte mer än rättvisa att jag också får pulsa lite och få upp flåset och värmen ;)
Så, nu ska jag få min kära mor att lära mig tömkörning tror jag :)
För övrigt så tog vi en super mysig tur igår som verkligen fick mig att bli glad. Jag kände inte för att vara ambitiös för det hade bara resulterat i att bi hade blivit osams(ponny och jag) så min lösning på det hela var att rida i grimma och grimskafft och de va super super super mysigt tyckte både Freyja och jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar