17 augusti, 2012

Snurr snurr

Jätte jobbigt, sitter på jobbet och huvdet bara snurrar..
Jag hoppas att de släpper senare när jag ska träna eller att det iaf släpper i stallet.

Just nu känns dock inget roligt, verkligen inget alls.. Jag vill åka bort och bara försvinna.. Ingen telefon och ingen kontakt med alla hemma. Jag orkar bara inte med att vara här för tillfället. Det är så mycket och jag gör allt för att inte tänka på att Chifen, älskade Chifen, förmodligen inte finns mer.. Varje gång dom tankarna tränger sig på känner jag hur jag blir aldrerles tom i huvudet och snurrningarna blir obehagliga, det känns som att jag ska svimma när tankarna om honom trycker på..

Nej, nu ska jag sluta skriva om honom för jag kan inte det, inte på jobbet.. kanske senare.. kanske om ett tag när jag kan kontrolera mina kännslor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar