01 augusti, 2012

Stressigt värre

Nu är det mycket att göra och 90% av sakerna bör vara klara innan fredag
  • åka till hästen(finns alltid tid för Freyja)
  • börja träna
  • tvätta
  • städa
  • packa
  • handla
  • träffa kompisar
och lite till men orkar inte skriva upp mer. Jaja, jag hinner bara jag tar mig i kragen och inte sätter mig i soffan de första jag gör när jag kommer hem från jobbet ;)

Jag är för övrigt så glad över att jag har så snälla vänner som fixar min bil åt mig. Jag är som bekant ganska trög på vissa områden och man kan ju inte anklaga mig för att en av mina starkare sidor skulle vara bilar, även om det är roligt.
Nu har dessa snälla pojkar fixat in min nya stereo i bilen så nu kan jag lyssna på musik via blåtand, lyckan är hög ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar