02 augusti, 2012

Vad att göra idag

Ida ska jag
  • städa
  • åka till stallet
  • träna(om anna är så snäll och går med på det)
  • tvätta
  • söka jobb
och om jag hinner så ska jag ta en kvälls promenad :)
Jag ska även försöka lägga mig i tid så att jag hinner ta en promenad på ca 15-30minuter i morgon innan jobbet(börjar 06.30) av den enkla anledningen att man mår så sjukt mycke bättre om man går ut och går på morgonen + att jag faktiskt kan äta frukost efter vilket jag inte annar kan utan att må dåligt.

För övrigtt så tycker jag att fler borde prova energidrycken Celsius för den var faktiskt god och om man föredrar det så finns den utan kolsyra :)
För folk som tränar och/eller vill gå ner i vikt så kan man rekomendera den här dryken då den inte innehåller något socker alls, dock innehåller den massor av koffein så jag skulle nog inte rekomendera att man tar den innan man ska sova ;)

Sedan kan jag avslöja att Cloettas sockerfria choklad inte alls smakade dåligt utan raka motsattsen. Vist är det ingen Marabou choklad men den var inte dålig, inte dålig alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar