06 september, 2012

Tävlings bilder

I helgen var det tävlning. Det var riktigt roligt att komma ut igen, även om det inte är jag som tävlar så är det jätte roligt att se Madde och Freyja göra bra ifrån sig och oftast går det väldigt bra för dom två. Den här gången var det inget undantag; Trotts att dom inte varit på en tävling på 1½år så tog dom sig till final i både Tölten och Fyrgången, i slutet så vann dom hela Fyrgången :) Jag är aningens stolt över min hästägare och medryttarhäst ;) hihi att dom gör så bra ifrån sig är så otroligt roligt :D

I lördags var det dock riktigt tråkigt väder och jag blev jätte förkyld av att vara ute en hel dag i regnet men men. På söndagen var det bättre väder och jag fick till och med några bilder.. Lite har jag hunnit att kolla igenom men inte allt :)

Lite av bilderna från finalerna på söndagen :)





Blev för övrigt väldigt glad när dom kom med en funktionärsväst åt mig och sa att jag gärna fick stå i mitten och fota.
Åh sådan lycka, så glad att jag vet inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar