15 september, 2012

Vad göra?

Så, vad ska man göra när man blir stor då?
Ibland känns det som att det är meningslöst att sattsa för än så länge har det bara gått rakt åt skogen när jag har försökt göra något på allvar.. Som skolan, jag försökte verkligen ta kurserna på allvar i 3an men de gick ju sådär kan man säga..
Nu är jag iaf glad för jag trivs där jag är nu, dvs på jobbet, och det är så skönt att känna "jag kan det här" för en gångs skull.. Här känner jag mig uppskattad och det gör mycket, i alla fall för mig.

Jag skulle dock vilja plugga mer häst och jobba med hästar för det är ju så undebart, till och med på vintern när det är bitande kallt till den grad så att man inte klan röra fingrarna. Kanske ska bli hästmassös eller något, kan ju redan hästens anatomi(även om jag skulle behöva förfriska minnet och plugga grymt mycket mer på den) till viss del från Säbyholms tiden :)

Jaja, det där får vänta tills röran i livet har lagt sig en aning så att jag har tid att tänka igenom mina valmöjligheter och känna efter vad jag verkligen vill.


För övrigt har jag inte varit hos freyja den här veckan vilket har ressulterat i en grym abstinens som som har gjort mig aningens lättretlig och bitter... Åh så rolig jag kommer att vara fram tills på torsdag.
Så Anna om du läser det här: LÅÅÅNG uteritt på torsdag, jag slutar sent(18) men jag kräver lång uteritt för att inte vara en hatisk och extremt jobbig människa. :)

1 kommentar:

  1. Hm, långritt... ABSOLUT! Det är vi bra på så det kör vi. Bokat!

    SvaraRadera