14 december, 2010

Vill ha.

Jag vill ha en ny säng.
Men de e sjukt dyrt så jag får tjata på päronen och spara.. tror att jag kommer att behöva betala iaf hälften själv -.-'
Vilket suger.. Sara och Emil fick sängar av päronen, jag begär inte mer än att dom köper en ny så att jag kan ta ders.. *jag älskar deras säng* men nej.. De e för dyrt..
*suck* Fast jag vill ju ha en säng som är mjuk och stor..
Anntar att sängen kommer att ta upp större delan av mitt rum men.. vad gör det? Jag spenderar ändå typ 70% av tiden hemma i sängen så xD
hehe.
nej.. jag får väl spara och tjata eller något..
Skulle kunna få för mig något  så dumt som att använda mina pengarna mamma och pappa sparar åt mig tills jag ska flytta men.. Det ska jag inte. Inte smart att göra det iaf.. Hmm...
Nej.. nu vet jag inte hur jag ska göra.. Men men..
Om jag jobbar som satan kanske jag har råd med en efter sommaren xD hehe
Men kan ju hoppas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar