30 december, 2010

Hollywood

Enligt aftonbladet så är det "Hollywood <3 Sverige" hmm..
Om de stämmer är de kanske lättare för svenska skådisar att ta sig in på den riktiga film-görar-marknaden..
Jaa..
Man kan ju hoppas.. Då tycker jag att min lärare borde få jobba med film i hollywood.. om hon vill det.. Skulle var grymmt att kunna säga att ens lärare har varit med i en hollywood film..
hehe
Jaja, hoppas kan man alltid..

Aftonbladet läser jag endast när jag är på jobbet, okej, för de mästa kanske men det ringer så sjukt lite att det är stört..
Tror att jag ska till Change i Sollentuna C med Elin efter jobbet.. Får se.. Allt beror på om mormor har en remsa att låna ut till mig eller inte..
jaa... de e segt.. nu ringer det på mer än innan dock.. kanske ett samtal var tredje minut men de håller mog inte i sig så länge..Ska man ringa och väcka någon tro?
roligt för min del iaf men.. Funderar på att ringa och väcka Elin, lär förmoderligen väcka hennes pojkvän ist för henne med då har jag iaf väckt någon :)
hehe..
Snälla mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar