29 december, 2010

Köra eller inte, det är frågan

Päronen envisas med att säga att min bil inte kommer att stå här hemma förren jag har körkort men hur FAN ska jag kunna ta körkort när bilen står typ 15min bort MED bil.. Går man tar de väl.. 45min att hämta den..
Jisses..
Några måste få perspektiv på saker..
Sedan en till sak..
Hur i helvete ska jag kunna ta körkort när ingen vill övningsköra med mig?!
Jag fattar inte den delen..
Dom klagar på att jag kör för lite men wtf.. Ingen av dom har ju någonsin tid eller ens vill övningsköra.. Mamma skjutsar över den delen på pappa som sedan skjuter tillbaka de till mamma..
Är de bara jag eller påminner inte det här om typ.. jag vet inte.. föräldrar som inte vill ta sitt ansvar.. kunde jag skulle jagf an köra själv men de får man ju inte nu så..
What to do?
Har iaf hittat en bil jag vill ha, audi så klart, och eftersom att nya bilar är aningens dyrare än gammla så har jag hittat en på blocket.. Dock kostar den 389.000.-
Tyvärr har jag inte den summan pengar i bakfickan? Någon som har det och har lust att ge mig den bilen?
tror inte det vah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar