23 december, 2010

Mysigt @jobbet

Jaa..
Det är inte så juligt i växelrummet men de underbara personerna sitter hør ohc nynnar på några julsånger.
Måste bara påpeka att det är extreemt jobbigt att blogga forn den här datorn då jag saknar "ä" och "ö" Detta är jag så smidig och löser med hjälp av "¨".. Om jag inte gör det så får jag ist "æ" och "ø".. Inte roligt eftersom att jag inte är teknisk av mig och inte orkar störa de andra för att få hjälp med det.
Nej..
Nu är det inte långt kvar...
Bara 2h och 45min kvar av dagen.. Kul och tråkigt på samma gång..
När jag kommer hem tror jag att jag ska lägga mig i ett varmt bad eller något annat roligt innan jag runt 20.00 går upp till våra grannar längre upp på gatan och hämtar Bruno.
En av de sötaste hundarna ever(!)
De e så roligt att ha en hund att gå ut och gå med iland. Något jag skulle kunna göra flera gånger varjde dag året om.
Men har man inte schemat för det så har man inte det.
Tyvär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar