25 juni, 2013

Trötter

Jisses, jag är heeelt slut! va kanske inte så jätte smart av mig att gå och lägga mig sent igår, inte för att de hade spelat någon roll för jag va super pigg och kunde ändå inte somna förrän B kom hem och la sig i sängen(han jobbar kväll och oturligt nog för mig den här veckan så brukar han behöva jobba över så han är väl hemma runt 00.30 - 01.00 någon gång). Jag kollade inte på klockan men jag gissar på att den va runt 00.30 eller något när han öppnade dörren, sedan somnade jag inte på en gång heller och de hjälpte inte min sömn riktigt :P
    Men nu är kroppen trött som den ska vara dagen efter att man har varit på gymmet vilket är sååå skönt. Tog de riktigt lugnt igår så har ingen träningsvärk vilket är både positivt och negativt men kan tycka att de e bra iaf just nu för jag vill inte börja med att chocka kroppen, då blir den bara sjuk och det vet jag för jag har gjort de ett x antal gånger tidigare ;)
    Jag har dock inte riktigt bestämt mig för om jag ska träna idag eller om jag ska ta de lugnt idag och träna imorgon istället... Gymmet är visserligen sjukt mysigt, litet och personligt för att vara ett SATS gym vilket passar mig mkt bättre än de stora och knökfulla lokalerna som Sats i Väsby har :P Så för er som inte gillar stora gym men ändå vill träna på SATS så kan jag varmt rekommendera gymmet som heter Vällingby Parken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar