03 juni, 2013

Morning

Ja, då är de som i höstas arbetslös för dagen :P Nu när jag går tillbaka på att vara timanställd så kommer jag att vara arbetslös de dagarna jag har valt att inte jobba, arbetslös på deltid kan man säga ;) Lite skönt är det dock att vara ledig och ha tid för annat eftersom jag har så svårt att få min vardag att falla ihop ordentligt annars med att träffa vänner och allt annat roligt som behövs göras..
    Idag har jag ett viktigt möte i stan med min käre vän Jennifer, mycket viktigt möte där det bland annat ska snackas massa skit och fikas, ja ni hör ju hur livsviktigt det kan vara..
    Skämt å sido, jag skulle ha somnat om när pojkvännen åkte till jobbet meeeen jag fick svårt för att somna om så jag bjuder på ett par bilder på Umbre som jag tog i vintras :)




En till fördel med att varaarbetslös på deltid är att jag kommer ha tid att fotografera mer nu när jag är hemma vissa dagar, woop woop. Att jag sedan jobbar måndag - lördag nästen hela sommaren hör inte riktigt in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar