17 juni, 2013

Rekomendation

Jag kan inte annat än försöka få alla att läsa The Fallen serien som "Kristina Douglas" har skrivit. Den är sjukt bra och i slutet på varje bok är man helt uppriven över att boken är slut.. Det kanske bara är jag som är så knasig men jag vill läsa ut boken jag läser men när jag väl kommer till sista sidan så är de tråkigt att boken är slut.. Jaja, vad ska man göra?
    Jag är för övrigt löjligt förkyld så idag jobbar jag inte, känns rätt så skönt att bara vara faktiskt om jag ska vara ärlig även om jag hellre hade haft ork att göra något annat än att bara sitta i soffan och läsa eller glo på datorn..
    Funderar på om jag ska åka hem och hämta min bebis(kameran) så att den får leka med mitt nya fina stativ som jag köpte igår.. Eller så snor jag bara Bs kamera.. Har har en D60 så den är faktiskt bättre än min! FUUSK! Men jag kan skryta med att jag kan ta grymma bilder med en gammal ny börjar kamera ;) "Det är fotografen dom gör kameran" eller hur är det man säger?
Måste även säga att B hade jätte skoj med stativet igår -.-' Det är ju min leksak så jag borde leka med den men nej ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar