27 juni, 2013

Irriterande

Nu har min väckarklocka låtit bli att ringa två dagar i rad villket har resulterat i att jag har försovit mig nu två dagar i rad vilket suger. Igår så kom jag två timmar för sent och idag var jag en timma sen, det hade inte gjort så mkt om det nu inte va så att jag hade öppning, tur som e att vi alltid har två som öppnar men ändå.. Jag vill inte försova mig!
    Imorgon så får B ställa sin klocka för den fungerar iaf! och jag som skulle har varit pigg och glad idag hade jag bestämt -.-' Att vara pigg och framför allt glad va lite en av huvudgrejorna för att jag skulle orka med att göra de jag ska göra idag.. Tanken var stallet och Gymmet men nu lutar de åt bara stallet.. Jag känner för att sätta mig i soffan och bara ta de lugnt, slippa göra massa saker hela tiden..
    Jag ville åka iväg och leka med kameran i helgen men jag tror jag ångrat mig, för en gångs skull så känner jag för att bara ta de lugnt..

Mitt humör är inte på topp måste jag bara påpeka först vägrar telefonen ringa på morgonen, nu vägrar mitt tangentbord fungera och jag har sjukt ont i hela kroppen -.-' Känns som att det här kommer bli en låååång dag -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar