24 juni, 2013

Slös

Jag känner mig lite smått dålig över att ha slösat massa pengar i helgen MEN jag tycker ändå att jag va värd de för jag köper inte ofta saker till mig själv, det kommer i vågor kan man säga :P Ibland köper jag en hel del och sedan köper jag inget på några månader och sedan köper jag en hel del igen :P
Den här gången unnade jag mi ett par träningsbyxor och så införskaffade jag The Sims 3 :) Har velat ha de spelet länge och eftersom att dom nu släpper The Sims 4 nästa år så är de super billigt ;) Allt till min fördel :P Så igår åkte jag ifrån Väsby C med 5 sims spel(tre expansionspaket och två prylpaket) och ett par tränings tights :)
Va riktigt trevligt att strosa runt i centrum med B :D haha och med trevligt menar jag att man slapp stöta på folk från grundskole-tiden vilket alltid är skönt för jag har inget över när de kommer till igenkännande blickar från folk jag aldrig kommit överens med, tyvärr :P
Nu tänker jag göra något som man inte borde men jag ska träna på SATS ikväll har jag bestämt! Nu får jag ta och skärpa mig, jag runt går och klagar över att jag inte tränar och är ständigt besviken på mig själv över att jag inte tränar så nu får de vara slut på de! Jag jobbar tidig vecka nu så jag har ingen anledning till att inte gå dit..
De mest irriterande för min del är att så fort jag seriöst bestämmer mig för att ta tag i träningen åker jag på en dunder förkylning eller liknande så att jag inte får träna -.-' det är nästan som att kroppen känner på sig att jag vill att en ska röra på fläsket och då tar till alla medel för att hålla mig kvar i soffan/sängen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar