30 maj, 2011

Shopping med EELIN

Jag blir på jätte bra humör av att shoppa :D
Vem blir inte det?
iaf, köppte två bikinis och två jeans idag :D
*glad glad glad*
Oki, jeansen fickjag av mormor för de va på utförsäljningsrea och jag hade inga lösa pengar :P

Bikinisarna är köppta på Change*surprise* men den prickiga behöver jag sy in, Den e liite stor i ryggen :S men när det inte finns någon kvar i stockholm i rätt storlek så kan man ju iaf köpa en som går att sy in :P
Och de e ju köp 2 betala för 1 :P
Och jag tycker folket ska bege sig till närmsta Change och införskaffa lite av deras supersnygga bikinis :)


Och där har vi jeansen.. Som ska vara till både mig och syrran :) De e bra för hon tar mina grejjer hela tiden så nu kanske hon slutar ta de som är bara mitt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar