21 maj, 2011

Helger

Det är inte riiiktigt min grej, om man säger så.
Jag har inget problem emd att städa, inte alls. Så länge jag får ha min musik på högsta volym så går de fin-fint. Men det får man såå klaaart inte, nej för alla andra i huset kan ju höra den.. Och eftersom att detär min musikså är det inte acceptabelt.
Uch, och jag som skulle sluta klaga..
Verkar som att de e omöjligt.
Nej men seriöst.. När päronen städar så har dom också på skit hög musik men då e det okej, ja för det är ju deras musik.
Jag står ut med att bli väckt 07.43 på lördagar av lillebror för att jag har inte mycket annat att välja på; räkna till tio, ta ett djupt andetag och se glad ut. De blir inte bättre av att jag e grinig men seriöst, alla andra får vara grininga men så fort jag e grinig så tycker dom här hemma att jag ALLTID e det.. Vist jag gnäller på att dom aldrig kan lära sig hur man håller käften på mornarna men inte alls lika ofta som för ett halvår sedan..
Uch nej.. Jag orkar inte..
Ska sluta klaga..s ka ringa upp någon att klaga till ist..
Orkar inte skriva ner allt...
De blir så osamanhängande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar